Digital marknadsföring

Många glömmer marknadsstrategin och går direkt på taktikerna; SEO, SEM, SoMe, mejl etc. Risken då är att den avgörande affärsutmaningen som marknadsföring ska lösa kvarstår. 
 

Som fd anställd på byrå vet jag hur man ska kombinera SEO & SEM för bästa resultat. 

 


Projekterfarenheter

  • Marknadsstrategi & budgetallokering
  • Marknadsanalys (flertalet länder)
  • Framtagning av värdeerbjudande
  • Kravställare mot SEM & SEO byrå
  • Implementation av SEO
  • Mejl & automatiserad mejlflöden

 

 

Arbetsroller

CMO

Content manager

Marketing manager

CRM Manager

Brand manager

Vi behöver ditt samtycke för att kunna hämta översättningarna

Vi använder en tredjepartstjänst för att översätta innehållet på webbplatsen, vilken kan samla in uppgifter om dina aktiviteter. Läs informationen i integritetspolicyn och godkänn tjänsten för att hämta översättningarna.