Varumärkeskampanj Skruvat.se

"Upper funnel" kampanj för att stärka kännedom om varumärke och erbjudande.

 

Min roll: Manus & inspelning

Kanal: Youtube

 

 

 

Colab Smash into Pieces & Däckskiftarna

 Göra någonting tråkigt kul genom att med humor informera om däck & däckbyte.

 

Min roll: Framtagning av kreativ brief, manus, klippning & distribution.

Kanal: Youtube & Tiktok

Sociala Medier

Testat & utvärderat Tiktok som organisk räckviddskanal.
 

Min roll: Koncept & framförande

Kanal: Tiktok

Varumärkeskampanj Bythjul.com

Informera om erbjudande & positionera varumärket som en däckexpert.

 

Min roll: Kreativ brief, manus & bilder.

Kanal: Youtube & Instagram

Press Release

Undersökningar med syfte att samla intressant kunskap och målgruppens inställnig och preferenser.

 

Mål: Delge unika målgruppsinsikter

 

Kanal: Mynewsdesk. 

Whitepaper "Expansion av e-handel"

Guide för att positionera Carismar som en pålitlig leverantör för internationella expansion.

Mål: Samla in leads (mejladresser)

 

Kanal: Hemsida & Linkedin

 

 

Vi behöver ditt samtycke för att kunna hämta översättningarna

Vi använder en tredjepartstjänst för att översätta innehållet på webbplatsen, vilken kan samla in uppgifter om dina aktiviteter. Läs informationen i integritetspolicyn och godkänn tjänsten för att hämta översättningarna.