Varumärkeskampanj Skruvat.se
"Upper funnel" kampanj för att stärka kännedom om varumärke och erbjudande.
Min roll: Manus & inspelning
Kanal: Youtube
Colab Smash into Pieces & Däckskiftarna
Göra någonting tråkigt kul genom att med humor informera om däck & däckbyte.
Min roll: Framtagning av kreativ brief, manus, klippning & distribution.
Kanal: Youtube & Tiktok
Sociala Medier
Testat & utvärderat Tiktok som organisk räckviddskanal.
Min roll: Koncept & framförande
Kanal: Tiktok
Varumärkeskampanj Bythjul.com
Informera om erbjudande & positionera varumärket som en däckexpert.
Min roll: Kreativ brief, manus & bilder.
Kanal: Youtube & Instagram
Press Release
Undersökningar med syfte att samla intressant kunskap och målgruppens inställnig och preferenser.
Mål: Delge unika målgruppsinsikter
Kanal: Mynewsdesk.
Whitepaper "Expansion av e-handel"
Guide för att positionera Carismar som en pålitlig leverantör för internationella expansion.
Mål: Samla in leads (mejladresser)
Kanal: Hemsida & Linkedin
© Upphovsrätt. Alla rättigheter förbehållna.
Vi behöver ditt samtycke för att kunna hämta översättningarna
Vi använder en tredjepartstjänst för att översätta innehållet på webbplatsen, vilken kan samla in uppgifter om dina aktiviteter. Läs informationen i integritetspolicyn och godkänn tjänsten för att hämta översättningarna.